Veelgestelde Vragen

OVER DE AANGEBODEN PRODUCTEN

Hoe moet ik mijn wanddecoratie ophangen?

Hierbij de link naar de ophanginstructie. Succes!

Zijn andere afmetingen mogelijk?

Voorlopig zijn afwijkende afmetingen dan degene aangegeven in de webshop niet mogelijk.

OVER BESTELLEN, BETALEN, VERZENDEN

Mijn betaling is niet gelukt. Wat nu?

Als de betaling niet is gelukt kunt u de bestelling als geannuleerd beschouwen en opnieuw bestellen.

Ik heb een fout adres doorgegeven. Wat nu?

Het is belangrijk dat u uw adres correct doorgeeft bij het plaatsen van uw bestelling. Als een adres niet juist is, kan dit tot gevolg hebben dat het pakket niet geleverd wordt door het postbedrijf met onnodige kosten achteraf doordat het pakket opnieuw verstuurd moet worden. Wij zijn dan ook genoodzaakt deze kosten aan u door te rekenen, doordat we het pakket opnieuw moeten verzenden.

Ontvang ik een orderbevestiging?

Ja, je ontvangt een orderbevestiging na het plaatsen van je bestelling. Ontvang je de bevestiging niet, check dan in je spam folder om te kijken of deze bij je ongewenste mail is binnen gekomen.

Hoe lang is de levertijd?

Gemiddeld gezien kan je uitgaan van ongeveer 5-7 werkdagen.

Waar is mijn bestelling?

Als je bestelling per reguliere pakketpost is verstuurd, dan ontvang je de trackinginformatie automatisch per mail. Je kunt in de verzendmail klikken op het tracking nummer zodat je je pakket kunt volgen

Wat moet ik doen als ik een fout artikel heb ontvangen? Of als mijn bestelling beschadigd wordt afgeleverd?

Stuur ons een mailtje met je ordernummer, een foto van het ontvangen product en de omschrijving van hetgeen foutief is. Dit gaan we oplossen.

Geen antwoord gevonden op je vraag ?
Als het antwoord op jouw vraag niet terug te vinden is, kan je altijd contact opnemen via mail (info@blimpy.be).
We beantwoorden jouw mail zo snel mogelijk.